Tweetgoogle.com explores the awesomeness and absurdity of twitter through search and suggested search. As fun as this already sounds, we actually try to have twitter search features that help people (wink wink) to learn more about twitter and social behavior. So, without further banter... I present yet another tool that can be abused to the tune of hours and hours of lost time and productivity. Broader focus on some topics and very tight focus on others... Your Pick! Suggested topics will change randomly and often, yes this is a test and you will be graded.

Tweetgoogle your way through the void of twitter posts.

RT @nerdyasians: Unfair & Lovely: Bangladeshi model Naema Emily Hossain for ELLE India https://t.co/ecIIAMiQHv - jermaindupree
Sun Apr 30 04:26:00 +0000 2017

RT @Juhmil: Still ain't tough enough to get into the Salty Spitoon https://t.co/lOrharX74C - jermaindupree
Sun Apr 30 04:22:31 +0000 2017

How do you even know you can do this like wtf https://t.co/4lBxjGTubW - jermaindupree
Sun Apr 30 04:18:40 +0000 2017

RT @TheShadeRoom: When Bae is your biggest fan ?? #CardiB and #Offset in Minneapolis #BaeWatch https://t.co/fXHbC2lyci - jermaindupree
Sun Apr 30 04:17:06 +0000 2017

Washing my face after a long day >>> top 10 feelings. - jermaindupree
Sun Apr 30 04:16:13 +0000 2017

RT @anasjahere: okay CHRISSY ??? https://t.co/SGT7TCzVN9 - jermaindupree
Sun Apr 30 03:25:49 +0000 2017

RT @LILNTHEBASEDGOD: https://t.co/VK3vNFeGgI - jermaindupree
Sun Apr 30 01:06:09 +0000 2017

RT @blkgirlsrelate: The color yellow was made to be worn by black girls... don't @ me https://t.co/9nyZeSf5wf - jermaindupree
Sun Apr 30 00:56:10 +0000 2017

RT @tommyrosiers: Gabrielle Union out here looking like she's 17 again ?? https://t.co/8KPVgWScKm - jermaindupree
Sun Apr 30 00:32:34 +0000 2017

Not relevant. But it makes a lot of sense. - jermaindupree
Sat Apr 29 21:01:59 +0000 2017

Here it goes ?? https://t.co/88B9qYtlK6 - jermaindupree
Sat Apr 29 21:00:16 +0000 2017

Where's that tweet that says "if he liked you that much you wouldn't be single" ??? - jermaindupree
Sat Apr 29 20:58:57 +0000 2017

These aren't even long. https://t.co/Yr1In6kApR - jermaindupree
Sat Apr 29 05:20:03 +0000 2017

RT @_shadeinfull: SZA really posed the question of the year: Why you bother me when you know you don't want me? - jermaindupree
Sat Apr 29 05:08:05 +0000 2017

RT @sydnii_1: It's officially "but I am" season https://t.co/GeYz5bMvho - jermaindupree
Sat Apr 29 05:07:55 +0000 2017

This is so cute https://t.co/UhvgM08I5a - jermaindupree
Sat Apr 29 01:29:55 +0000 2017

I don't have one ounce of road rage & I think it's bc I'm the driver that people have road rage at. - jermaindupree
Sat Apr 29 01:10:19 +0000 2017

RT @LondonAffair: If I ask you how you feel about me, and you, a grown ass man, tell me, a grown ass woman, "I mean you cool". you gettin? - jermaindupree
Fri Apr 28 23:20:33 +0000 2017

@_CIARAmist Lmao see I don't have time. - jermaindupree
Fri Apr 28 23:09:56 +0000 2017

@_CIARAmist I mean.... I wouldn't have braids under. But true lol - jermaindupree
Fri Apr 28 23:08:40 +0000 2017

@_CIARAmist lol I think I'd have to stop honestly - jermaindupree
Fri Apr 28 23:07:11 +0000 2017

@_CIARAmist ????????? omg I'm so weak - jermaindupree
Fri Apr 28 23:05:25 +0000 2017

@_CIARAmist Lmao omg. Nooooooo ?? least he was real about it - jermaindupree
Fri Apr 28 23:04:25 +0000 2017

@_CIARAmist This exact way?! Lmao omg I'd die ! - jermaindupree
Fri Apr 28 23:02:47 +0000 2017

I am so dead at this lol. His "oh shit" ??? https://t.co/5MtStEcS2T - jermaindupree
Fri Apr 28 23:01:46 +0000 2017

Lmao @_CIARAmist https://t.co/5MtStEcS2T - jermaindupree
Fri Apr 28 23:00:19 +0000 2017

Don't get mad. Flourish. - jermaindupree
Fri Apr 28 22:59:39 +0000 2017

RT @Wallabeees: The white people in this thread have no clue what he's doing lol https://t.co/d4qfqsT7Bj - jermaindupree
Fri Apr 28 22:49:23 +0000 2017

RT @moesdeph: yall mind if i wild out real quick? this what GOD feel like ??? what a glow #finewomenfriday @FineWomenFriday https://t.co/G? - jermaindupree
Fri Apr 28 22:36:04 +0000 2017

RT @MacAndCheeks: But healthy relationships require balance. You know your girl's hair takes 4 hrs for her to do so get dinner ready. Consi? - jermaindupree
Fri Apr 28 22:33:08 +0000 2017

Lol https://t.co/GAMjVJmzHs - jermaindupree
Fri Apr 28 21:15:51 +0000 2017

RT @nastygivenchy: glo.. https://t.co/PuLjYexKAs - jermaindupree
Fri Apr 28 20:25:36 +0000 2017

RT @ty_hotcommodity: Yayyyyy congratulations !!!! https://t.co/s1Vxm7u6F1 - jermaindupree
Fri Apr 28 20:14:45 +0000 2017

The only show that is super original is Bob's Burgers. (And Rick & Morty and Archer) - jermaindupree
Fri Apr 28 18:13:19 +0000 2017

Whenever I watch The Simpsons I always notice how many Seth shows did the exact episode. Francine, Brian, and Marge all sold houses. - jermaindupree
Fri Apr 28 18:11:35 +0000 2017

RT @creoIepatra: I can't stop listening to this jawn https://t.co/D1l1JRNyl6 - jermaindupree
Fri Apr 28 17:31:45 +0000 2017

RT @pieceofjay1: YES I would step on a puppy, YES I would smack my best friend , YES I would run over cats. give me my money!! https://t.co? - jermaindupree
Fri Apr 28 16:58:37 +0000 2017

Seeing someone you hate and looking like shit <<< - jermaindupree
Fri Apr 28 16:52:27 +0000 2017

I'm drunk. - jermaindupree
Fri Apr 28 03:38:33 +0000 2017

RT @killarybanks: if I had known some jeans & a leather jacket could stop a nigga from cheating bitch i would dress like a Grease character? - jermaindupree
Fri Apr 28 03:22:18 +0000 2017

@KJayy_ ? - jermaindupree
Fri Apr 28 03:11:38 +0000 2017

RT @SlimWyldNReklez: Like it's the first pair of titties you ever seen https://t.co/YVbUzOnjWR - jermaindupree
Fri Apr 28 03:11:04 +0000 2017

I love y'all. - jermaindupree
Fri Apr 28 03:10:01 +0000 2017

RT @RedCarpetRich: In other Durag appreciation news This is how it should be https://t.co/lbbd6cS21f - jermaindupree
Fri Apr 28 03:04:59 +0000 2017

I love this https://t.co/Cg3Jnb3Y2N - jermaindupree
Fri Apr 28 03:04:19 +0000 2017

RT @mynamesdiana: That doesn't stop a cheater from cheating https://t.co/Np1YhHQZ1o - jermaindupree
Fri Apr 28 03:04:05 +0000 2017

https://t.co/HVz9AV5vHt - jermaindupree
Thu Apr 27 23:56:09 +0000 2017

RT @Q_Garvin: Okokok lemme make this clear one last time just cause a nigga hair might be curly don't my you can easily run your fingers th? - jermaindupree
Thu Apr 27 22:59:48 +0000 2017

Right on time ?????? https://t.co/BNg7p6MVhw - jermaindupree
Thu Apr 27 22:59:20 +0000 2017